♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫ Welcome To Myra Atiera World ヾ(^∇^)

♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫ Welcome To Myra Atiera World ヾ(^∇^)

Jumaat, 31 Mei 2013

NEW LIFE..????

NEW LIFE


Zap.. zap.. (sapu habuk)..  ASSALAMUALAIKUM.. 
sedar tak sedar.. cuti sem nak habis dah.. tinggal seminggu je lagi untuk permulaan semester lima.. tapi itu bukan cerita yang berkaitan dengan tajuk kat atas.. tepat jam 12 pagi pada 31 Mei tadi bermula suatu azam yang baru bagi aku.. pada tarikh ini iaitu ulangtahun aku yang ke-20.. (oh mummy.. aku dah ada angka dua..) jadi azam aku.. aku nak jadi matang.. (matang..??? boleh ke...??) entah la.. aku pun tak sure, boleh or not.. pape pun just wish me luck okey.. aku pun nak cuba lupakan segala masalah yang tak sepatutnya menjadi masalah bagi aku.. (boleh ke..??) aku akan cuba.. tentang kehidupan, perasaan, dan pelajaran yang sedikit serabai, aku akan cuba perbaiki dan ubah apa yang patut..
dan esok merupakan hari bahagia seorang kawan aku.. walaupun aku tahu bukan dari diri dia sendiri, aku doakan dia bahagia menjalani bahtera perkahwinan.. tipulah kalau aku cakap aku tak terasa, tapi mungkin kerana perselisihan lalu.. lagi pun kawan baik dia dah tahu tentang ni, cuma aku je yang terlambat tahu.. tapi itu dah cukup bagi aku bahawa dia tetap ingat kawan dia.. SALAM BAHAGIA BUAT KAWANKU.. (Amnah, maafkan saya atas kesilapan lalu dan saya sentiasa doakan kebahagiaan awak..)