♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫ Welcome To Myra Atiera World ヾ(^∇^)

♬♪♫ ヾ(*・。・)ノ ♬♪♫ Welcome To Myra Atiera World ヾ(^∇^)

Isnin, 22 Disember 2014

# > Long Story < #

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua..
Salam rindu buat rakan pembaca..
did'nt relize that time move very fast..
it's already last month for 2014..
one week to go to the New Year..

Berbulan tinggalkan Reality World tanpa update sepatah kata..
bukan menyepi tapi terlalu buzy..
Now want to share something..
I already got the job.. working in office..
it's totally boring..
hhmmm..aku memang tak sesuai agaknya kerja kat ofis..
You all will be shock if I tell that i'am working at
"Bukit Jalif Golf & Country Resort"..
YES..!! not a dream or your eye get damage..
I'am now working there as clerk at Golf Deparment..
terus lari dari course diploma yang aku amik..

Sebut pasal Diploma.. aku dah pun selesai Konvo..
# 8/11/2014 #
and i'am sorry because tell u all just now..
and you will not believe that I got the best student for my course..
Alhamdulillah.. ^_^
Mak and Baba got the VIP seat the day I Konvo..
one more thing i feel sorry to the two person..
poor my little sis and my little cousin just wait outside the hall..
but thank you for being there for my special day..

an another story want to tell you guys, that aku sekarang ni buat dua kerja..
baru bulan ni je mula the second job..
first sebagai kerani and then jadi partime kat coolblog..
coolblog?? yes coolblog sama yang aku kerja sebelum ni..
kesian kak nani and abang nazim..
nak cerita pun rasa xlarat nak taip..
Letih.. memang letih.. entah sampai bila aku mampu bertahan..
tapi aku akan tetap bertahan sampai kak nani beranak and habis pantang..
Aku ikhlas tolong diorang.. InSyaAllah..
Hope kak nani and baby selamat.. amin..

About Nabihah..
My little sis nak masuk sem 4 dah..
will use much money..
i will work really hard from now on..
to support her and will save some for my future..
I hope, adik akan habiskan pengajian dia..
walaupun mak xberharap banyak pada dia
tapi aku tahu mak nak dia pun rasa macam mana menggapai kejayaan..
I will always pray for her success and hope she will always be happy..
Mak and Baba love you little sis.. also me.. >_<

Sorry for long writting.. so much things happend in few month ago..
so that all for today.. happy can write here again..
( # Meet again in another time # )

#P/S : Sorry tak lampirkan gambar konvo..
will share in the nest update..
InSyaAllah..